درگيري فيزيكي بازيكنان تراكتورسازي وپرسپوليس
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 

ظاهرا علت این اتفاق توپی بود که اسدی پس از سوت پایان مسابقه شوت کرده بود. بعد از این درگیری سایر بازیکنان دو تیم وارد ماجرا شدند تا این غائله را ختم کنند.   * همچنين از ابتدای نیمه دوم دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس، کریم انصاری‌فرد، مهاجم قرمزپوشان تبریزی با سیدجلال حسینی و محسن بنگر، 2 مدافع پرسپولیس درگیری‌هایی داشت که این مسائل به پایان بازی کشیده شد.   پس از سوت پایان بازی توسط داور مسابقه انصاری‌فرد که فصل قبل در پرسپولیس حضور داشت با حسینی و بنگر درگیر شد که این درگیری نيز قبل از اینکه باعث به وجود آمدن اتفاقات بدی شود، با پا در میانی بازیکنان ختم به خیر شد.   * بازیکنان دو تیم بعد از پایان مسابقه و پشت سر گذاشتن درگیری‌های انتهای بازی، در رختکن دوباره تا مرز درگیری پیش رفتند.   در تونل منتهی به رختکن میلاد فخرالدینی دفاع راست تراکتور کرکری را با بازیکنان حریف آغاز کرد که این مسئله با واکنش پرسپولیسی‌ها مواجه شد و بیم آن می‌رفت که نزاعی دسته جمعی بین طرفین اتفاق بیفتد.   البته دخالت اطرافیان دو تیم مانع از این درگیری شد. در عین حال همانطور که علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی گفت یکی از اعضای تدارکات تراکتور هم در این مسئله دخالت زیادی داشت و با بازیکنان پرسپولیس درگیر شد.   * نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه برخورد بدی با خبرنگاران اعزامی از تهران داشت و دو خبرنگار تهراني را از ورزشگاه بیرون کرد. این برخورد بد باعث تعجب رسانه‌های گروهی شده بود.   ظاهرا ماموران نیروی انتظامی از خبرنگاران اعزامی خواستار کاور شده بود و می‌گفت باید کاور داشته باشید در حالی که خبرنگاران در هیچ کدام از ورزشگاه‌های ایران کاوری بر تن نمی کنند و فقط عکاسان هستند که کاور مخصوص دارند.




درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)